רכישת פסנתר יד שנייה (יד 2)

"הפסנתר" הוא המקום המושלם לכל מי שמחפש פסנתר חדש או משומש. ברשותנו מבחר רחב של פסנתרים ממותגים וטווחי מחירים שונים.

בין אם אתה מתחיל או מקצוען, יש לנו את הפסנתר המושלם עבורך. החנות שלנו היא גם המקום המושלם לכוון או לתקן את הפסנתר שלך.

יש לנו צוות של טכנאים מנוסים שיכולים לעזור לך בכל בעיה שתהיה לך. אם אינך בטוח איזה סוג פסנתר אתה צריך, המומחים שלנו יכולים גם לעזור לך לבחור את הפסנתר המתאים לצרכים שלך.

אז אם אתה מחפש פסנתר חדש או משומש, בוא לבדוק את חנות הפסנתרים שלנו "הפסנתר". אתה לא תתאכזב!

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קניית פסנתר בהוראת קבע

עבור אנשים רבים, נגינה בפסנתר היא חלום לכל החיים. הפסנתר האקוסטי נתפס לעתים קרובות כפסגת כלי הנגינה, המסוגל להפיק מגוון רחב של צלילים ורגשות. עם זאת, פסנתרים אקוסטיים עשויים להיות יקרים ביותר, מה שהופך אותם מחוץ להישג ידם של נגנים רבים. למרבה המזל, אנו מציעים אפשרויות תשלום רבות כולל תשלום חודשי נמוך בהוראת קבע. 

פסנתר אקוסטי לא לעשירים בלבד

פסנתר הוא כלי יפהפה ומורכב, המסוגל להפיק מגוון רחב של צלילים. עבור אנשים רבים, פסנתר אקוסטי הוא הדרך היחידה לחוות באמת את הקסם של הכלי הזה. פסנתרים אקוסטיים מיוצרים מחומרים ואומנות איכותיים, והם נועדו להחזיק מעמד לאורך שנים רבות. בעת רכישת פסנתר אקוסטי חשוב להתייחס לגודל הכלי, לסגנון הפסנתר ולסוג העץ בו נעשה שימוש בבנייתו.

תשלומים קטנים, בסוף יש פסנתר אקוסטי שלכם.

קניית פסנתר היא רכישה גדולה, ויש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון לפני ביצוע רכישה. סוג הפסנתר, גודל הפסנתר, גימור הפסנתר והמחיר כולם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון. עליכם לחשוב גם היכן תשימו את הפסנתר וכיצד תעבירו אותו לביתכם. אם אינכם בטוחים איזה סוג פסנתר מתאים לכם, מומלץ לבקר בכמה חנויות שונות ולנסות דגמים שונים. לאחר שמצאת את הפסנתר המתאים, הקפד לנהל משא ומתן עם איש המכירות כדי לקבל את המחיר הטוב ביותר. עם קצת סבלנות ומחקר, תוכלו למצוא את הפסנתר המושלם לבית שלכם במחיר שמתאים לתקציב שלכם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

התמונות להמחשה בלבד

brown and white upright piano

תוכן קשור

למד כיצד לנגן בפסנתר

בין אם אתה לומד לנגן בפסנתר בפעם הראשונה או שאתה מחפש לרענן את כישוריך, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, הימנע מלחץ וגרימת פציעות מאמץ

קרא עוד...

כסא פסנתר

בין אם אתם מחפשים ספסל פסנתר מתכוונן באולפן או כיסא לפסנתר, יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שתבחרו. ראשית, לספסל פסנתר סטודיו מתכוונן יש חלק

קרא עוד...

פסנתר כנף

בין אם זה עתה רכשת פסנתר כנף או שאתה מנגן במשך שנים, ייתכן שיש לך שאלות כיצד לטפל בו. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להפיק

קרא עוד...

פסנתר למתחילים

בין אם אתה פסנתרן שאפתן או פשוט מעוניין ללמוד לנגן בפסנתר, חשוב להבין את הדרך הטובה ביותר ללמוד. עם הכלים וההדרכה הנכונים, תוכל ללמוד את

קרא עוד...

כמה עולה פסנתר?

בין אם אתה מחפש לרכוש פסנתר בפעם הראשונה או רוצה לשדרג מהדגם הקיים שלך, ישנם מספר גורמים שתצטרך לקחת בחשבון בעת ​​​​ההחלטה על המחיר. גורמים

קרא עוד...

השכרת פסנתר

בין אם אתה רק מתחיל או שאתה מנגן במשך זמן מה, אין דבר חשוב יותר מאשר לקבל את הכלים הנכונים לעבודה. למרבה המזל, יש השכרת

קרא עוד...

קניית פסנתר ימאהה U1

קניית פסנתר היא החלטה גדולה, ופסנתר ימאהה u1 הוא בחירה מצוינת מסיבות רבות. יש לו צליל מאוד עשיר ומלא, מה שהופך אותו לפופולרי מאוד בקרב

קרא עוד...

קניית פסנתר אקוסטי

בין אם אתם מעוניינים לנגן בפסנתר או סתם רוצים להיות מסוגלים לשבת ולנגן את השירים האהובים עליכם, פסנתר אקוסטי הוא דרך מצוינת להתחיל. קל ללמוד

קרא עוד...

סוגי פסנתרים

בהתאם לסוג הפסנתר שאתה רוצה, ישנם דגמים רבים ושונים שאתה יכול לבחור מהם. הדגמים הפופולריים ביותר כוללים את Upright, Stage, Console ו- Spinet. תצטרך להחליט

קרא עוד...

פסנתרים עומדים

בין אם אתם מחפשים להחליף את הפסנתר העומד הישן שלכם או רק מחפשים לרכוש אחד בפעם הראשונה, ישנם דברים רבים שכדאי לכם לשקול לפני רכישת

קרא עוד...

פסנתר קטן

בחירת פסנתר קטן יכולה להיות משימה מסובכת, אבל אם אתה יודע מה אתה מחפש, תוכל למצוא את המושלם. פסנתרים אלו מגיעים במגוון גדלים, החל מפסנתרי

קרא עוד...

פסנתר לילדים לקניה

בין אם אתם מעוניינים להכיר לילדים שלכם מוזיקה ובין אם אתם מוזיקאים בעצמכם, ישנן אפשרויות רבות לפסנתר לילדים. חלק מהפסנתרים הפופולריים יותר לילדים כוללים את

קרא עוד...

פסנתרי ימאהה

בין סוגי כלי הנגינה הרבים הזמינים לרכישה, פסנתרי ימאהה הם אחד הסוגים הפופולריים ביותר. כלים אלה כוללים מקלדות בסגנון פסנתר וצלילים חשמליים בעת לחיצה על

קרא עוד...

קייטרינג לקונצרט

אם אתה הולך להופעה, תרצה לאכול כמה חטיפים וארוחה כדי לשמור אותך מרוצים עד סוף ההופעה. אתם לא רוצים להיות רעבים או עייפים במהלך המופע,

קרא עוד...

רכישת פסנתר יד שנייה (יד 2)

רכישת פסנתר יד שנייה יכולה להיות דרך טובה מאוד לחסוך כסף, אך יש כמה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון לפני שאתה קונה אחד.

לפסנתרים ישנים יש טווח דינמי טוב

קניית פסנתר ישן יותר יכולה להיות חוויה מתגמלת. בדרך כלל, יהיה לך מגוון רחב הרבה יותר של איכויות טונאליות לבחירה. אתה גם תוכל להרגיש שהפסנתר שלך טופל היטב.

כדי להפיק את המרב מהפסנתר שלך, תצטרך להבין את הטווח שלו. באופן כללי, תרצו לחפש פסנתר עם גוון חם ונעים בדינמיקה מתונה. זה חשוב במיוחד למתחילים, שיצטרכו ללמוד לשלוט על הדינמיקה של הכלי שלהם לאורך זמן.

צליל הפסנתר נקבע על פי מספר המיתרים שלו, אורך המיתר שלו ומנגנון הפעולה שלו. גורמים אלה פועלים יחד כדי ליצור מגוון רחב של איכויות טונאליות. עם זאת, טווח האיכויות הטונאליות יכול להשתנות עם הזמן ככל שהפסנתר מזדקן.

הקצוות הנמוכים והגבוהים יותר של איכויות הטונאליות מתחילות להיחלש ככל שהפסנתר מזדקן. אם אתה קונה פסנתר שתוחזק היטב, עדיין יהיו בו הרבה חיים. עם זאת, אם נעשה שימוש רב בפסנתר, איכויות הביטוי שלו יפחתו.

ככל שהפסנתר מזדקן, המיתרים יתחילו להתחמצן. תהליך זה יבהיר בהדרגה את איכות הצליל. תבחין גם שהמפתחות יתחילו להשתחרר. זה יהפוך את הפסנתר שלך לנוח יותר לנגינה, אבל גם יפחית את יכולת ההבעה שלו.

חשוב לשאול את איש המכירות שלך לגבי איכות הצליל של הפסנתר שלך. זה יעזור לך לקבוע אם זה מתאים לצרכים המוזיקליים שלך.

פסנתרים ישנים יותר יקרים

לקנות פסנתר ישן זה לא עניין זול. המחיר תלוי במספר גורמים. אלה כוללים את המותג, הגיל ומצב הפסנתר.

הפסנתרים היקרים ביותר הם בדרך כלל פסנתרים בשם המותג. ימאהה, סטיינווי, בוסנדורפר וקוואי הם המותגים המוכרים ביותר. הם ידועים באיכות הגבוהה והביצועים העקביים שלהם.

סטיינווי הוא המותג הידוע ביותר של פסנתרים. יש לו היסטוריה ארוכה והוא מאושר על ידי אמנים מבצעים מובילים. יש לה חוזה בלעדי עם מספר מרכזי אמנויות הבמה. החברה מייצרת כ-3,000 פסנתרים בשנה. לחברה יש גם תוכנית אמנים.

לפסנתר שנעשה במהלך המאה העשרים צפוי להיות ערך רב יותר כיום. רבים עשויים מחומרים נדירים. לחלקם יש גימורי זכוכית שקופים ויש להם תכשיטים מובנים בגימור.

לפסנתר עם עיצוב ייחודי או דפוס נדיר של עיבוד עץ צפוי להיות גם ערך רב יותר ממקבילו. פסנתרים אלה נחפשים לעתים קרובות על ידי מומחים ויכולים להשיג מחיר גבוה יותר.

פסנתרים שגילם יותר ממאה שנים יכול להיות קשה למכור. במיוחד אם יש להם מארז חריג מאוד או משקל וגודל. הסיבה לכך היא עלויות החומר הכרוכות בכך.

גם פסנתר שמיוצר על ידי מותג פחות מוכר יכול להיות בעל ערך רב יותר. חשוב לברר את גיל הפסנתר לפני שאתם רוכשים אותו.

פסנתרים ישנים יכולים להיות נגועים בג'וקים

בין אם זה עתה קניתם פסנתר ישן יותר ובין אם אתם מתכננים לשחזר אחד, נזק לחרקים צריך להדאיג. פסנתרים הם מכונות מורכבות, והחלקים בפנים יכולים להיות עדינים ורגישים. אם הם נגועים, זה יכול להיות סיוט להיפטר ממנו.

הדרך הטובה ביותר למנוע נזק חרקים לפסנתר שלך היא לשמור אותו במצב תקין. פסנתרים באקלים קר יותר נוטים יותר להיות נקיים מנזקי חרקים. עם זאת, אתה תמיד צריך לבדוק את הפסנתר שלך על ידי איש מקצוע.

מנגנון הפסנתר הוא הרכבה מורכבת של ביצים, לבד כרית וחומרים אחרים. חלקים אלה נגועים על ידי מזיקים משמידים עצים. זה כולל ג'וקים ועשים. חלק מגזעי החרקים מתרבים באדמה לחה או בסבך, בעוד שאחרים מעדיפים לחיות באקלים עם רמת לחות גבוהה.

הדרך הטובה ביותר למנוע נזק חרקים לפסנתר שלך היא להחליף את כדורי העש מדי שנה. ניתן למקם אותם מתחת למקשים של פסנתר, בבאר המפתחות או בתחתית הפסנתר. כדאי לשמור אותם בנייר כסף כדי למנוע מהם להתגלגל.

מלבד המקקים, אתה יכול גם להיפטר ממזיקים אחרים שהורסים עצים. לדוגמה, עש הפסנתר הוא באג נפוץ למדי הניזון מחומרי פסנתר. חלק מהזחלים עוזבים רצועות וסובבים צינור משי קטן.

כדאי גם לשקול להסיר את שולחן המוזיקה. כדאי לעשות זאת באזור מאוורר היטב. מכוון פסנתר יכול לעזור לך לעשות זאת.

לפסנתרים ישנים יותר עשויים להיות שריטות, שקעים ושקעים

בין אם אתם מחפשים פסנתר עתיק או פסנתר חדש לגמרי, חשוב לדעת כיצד לחפש שריטות, שקעים ושקעים. פגמים קלים אלו עשויים להשפיע על האיכות והערך של הפסנתר שלך.

ראשית, חשוב לדעת שפסנתרים בסביבות לא אידאליות יזדקנו מהר יותר מאלה שבסביבות בתוליות. הסיבה לכך היא שהם חשופים כל הזמן ללחות ותנודות טמפרטורה קיצוניות. גורמים אלו עלולים לייבש את העץ ולגרום ללוחות הקול להיסדק.

שנית, פסנתרים עלולים להינזק ממוצרים ביתיים נפוצים. מוצרים ביתיים נפוצים מכילים סיליקונים ושמנים שעלולים לזהם את העץ.

לבסוף, פסנתרים עלולים לסבול מנזקי מים. פסנתר עם עציץ דולף או מכסה דולף עלול להשאיר טבעות מים כהות מכוערות. זה יכול לפגוע בגימור בפסנתר.

לפסנתר טוב יהיה נזק מינימלי ויהיה נקי. כמו כן, חשוב לציין שניתן להחזיר פסנתרים ליושנה. אם אתה מחפש לקנות פסנתר, בקש מהמוכר להראות לך הוכחה ששיפץ אותו או עיצב אותו מחדש.

הדרך הטובה ביותר לקבל מושג טוב על מצבו של פסנתר היא לבצע "מבחן מריטה". פתק שנלקח צריך להיות נשמע למשך חמש שניות לפחות. בעזרת מטלית רכה, נגב את הגימור של הפסנתר. ניגוב עם הדגן הוא הטוב ביותר עבור גימורי עץ טבעי.

באופן אידיאלי, פסנתר צריך להחזיק מעמד ארבעים עד חמישים שנה ללא שיקום גדול. כאשר אכן צריך לשחזר, עדיף להזמין טכנאי מקצועי.

פסנתרים ישנים יותר עשויים להריח מעשן טבק או טחב

פסנתר ישן יותר שמריח של עשן טבק או טחב יכול להיות כאב עצום. קל להניח שהפתרון הטוב ביותר הוא פשוט לקנות פסנתר חדש, אבל זה לא תמיד כך.

בעוד שהגרסאות החדשות ביותר של פסנתרים אינן זמינות בכל חנות קמעונאית, יש הרבה פסנתרים יד שנייה לבחירה. אם אתה מחפש פסנתר ישן, הקפד לעשות את המחקר שלך.

יש כמה דברים שישמרו על הפסנתר שלך במצב טוב, כולל הרחקתו מאור שמש ישיר והתקנת הצללה מעליו. פסנתרים עשויים ממגוון חומרים, והגימור עלול להיסדק או להתקלקל אם הם נחשפים לחום או לחות קיצוניים.

ישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע על הביצועים והערך של הפסנתר שלך, כולל גילו ותנאי הסביבה שלו. אם יש לך פסנתר יד שניה שמגלה סימני גיל, אולי הגיע הזמן להתחיל לחשוב על עתידו. אם יתמזל מזלכם, אולי תוכלו למצוא מציאה ולקבל פסנתר חדש. אם לא, קצת אהבה וטיפול יכולים להגיע רחוק.

אמנם עשן הסיגריות היה האשם הגדול ביותר, אבל יש הרבה דברים אחרים שיכולים להיות בעלי השפעה דומה. לדוגמא, האם ידעת שעכברים ומכרסמים אחרים ישכנו את ביתם מתחת למקשים של פסנתר זקוף? או שלוח הקול והצלעות של פסנתר יכולים להפריד?

פסנתרים ישנים יותר נמסרים לרוב על ידי זרים

קניית פסנתר יד שנייה יכולה להיות משימה לא פשוטה. עם כל כך הרבה כלים משומשים בשוק, חשוב לקחת בחשבון את גיל הפסנתר ומצבו לפני שאתם מקבלים את ההחלטה הסופית. זה ייתן לך מושג טוב יותר למה לצפות.

פסנתרים ישנים יותר נמסרים לרוב על ידי זרים מכמה סיבות. אלה כוללים פרישה, צמצום או מעבר. אפשר גם להשיג עסקה טובה על פסנתר בחנות צדקה. עם זאת, אם הפסנתר אינו תקין, זה יכול להיות בזבוז זמן.

רכישת פסנתר שגילו מעל 10 שנים תדרוש קצת עבודה כדי להחזיר אותו לתפארתו המקורית. רוב הפסנתרים זקוקים לכוונון. העלות תשתנה, אבל היא בדרך כלל בסביבות $200-$400. אם אתה רוצה לשחזר את הטון של הפסנתר הישן שלך, חלקי חילוף זמינים.

גם גיל הפסנתר ומצבו ישפיעו על מחירו. לדוגמה, זקוף בן 100 עם נרתיק פגום לא יכול להימכר בשוק של הקונה. עם זאת, פסנתר בנוי היטב עדיין יכול לנגן היטב בגילאים מתקדמים עם קצת טיפול.

הדרך הטובה ביותר להשיג עסקה טובה על פסנתר יד שנייה היא לבקר בחנות הפסנתרים המקומית שלך ולנסות כמה. כדאי גם להקדיש זמן כדי ללמוד על היסטוריית השירות של הפסנתר. אם הפסנתר לא עבר טיפול לאחרונה, לא סביר שהוא ינגן טוב.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור כשקונים פסנתר משומש הוא להימנע מפסנתרים עתיקים ומתוחזקים גרוע. אלה צפויים להיות בעלי איכות נמוכה יותר ומוניטין פחות נוח.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן