פסנתר לילדים לקניה

"הפסנתר" הוא המקום המושלם לכל מי שמחפש פסנתר חדש או משומש. ברשותנו מבחר רחב של פסנתרים ממותגים וטווחי מחירים שונים.

בין אם אתה מתחיל או מקצוען, יש לנו את הפסנתר המושלם עבורך. החנות שלנו היא גם המקום המושלם לכוון או לתקן את הפסנתר שלך.

יש לנו צוות של טכנאים מנוסים שיכולים לעזור לך בכל בעיה שתהיה לך. אם אינך בטוח איזה סוג פסנתר אתה צריך, המומחים שלנו יכולים גם לעזור לך לבחור את הפסנתר המתאים לצרכים שלך.

אז אם אתה מחפש פסנתר חדש או משומש, בוא לבדוק את חנות הפסנתרים שלנו "הפסנתר". אתה לא תתאכזב!

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קניית פסנתר בהוראת קבע

עבור אנשים רבים, נגינה בפסנתר היא חלום לכל החיים. הפסנתר האקוסטי נתפס לעתים קרובות כפסגת כלי הנגינה, המסוגל להפיק מגוון רחב של צלילים ורגשות. עם זאת, פסנתרים אקוסטיים עשויים להיות יקרים ביותר, מה שהופך אותם מחוץ להישג ידם של נגנים רבים. למרבה המזל, אנו מציעים אפשרויות תשלום רבות כולל תשלום חודשי נמוך בהוראת קבע. 

פסנתר אקוסטי לא לעשירים בלבד

פסנתר הוא כלי יפהפה ומורכב, המסוגל להפיק מגוון רחב של צלילים. עבור אנשים רבים, פסנתר אקוסטי הוא הדרך היחידה לחוות באמת את הקסם של הכלי הזה. פסנתרים אקוסטיים מיוצרים מחומרים ואומנות איכותיים, והם נועדו להחזיק מעמד לאורך שנים רבות. בעת רכישת פסנתר אקוסטי חשוב להתייחס לגודל הכלי, לסגנון הפסנתר ולסוג העץ בו נעשה שימוש בבנייתו.

תשלומים קטנים, בסוף יש פסנתר אקוסטי שלכם.

קניית פסנתר היא רכישה גדולה, ויש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון לפני ביצוע רכישה. סוג הפסנתר, גודל הפסנתר, גימור הפסנתר והמחיר כולם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון. עליכם לחשוב גם היכן תשימו את הפסנתר וכיצד תעבירו אותו לביתכם. אם אינכם בטוחים איזה סוג פסנתר מתאים לכם, מומלץ לבקר בכמה חנויות שונות ולנסות דגמים שונים. לאחר שמצאת את הפסנתר המתאים, הקפד לנהל משא ומתן עם איש המכירות כדי לקבל את המחיר הטוב ביותר. עם קצת סבלנות ומחקר, תוכלו למצוא את הפסנתר המושלם לבית שלכם במחיר שמתאים לתקציב שלכם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

התמונות להמחשה בלבד

brown and white upright piano

תוכן קשור

למד כיצד לנגן בפסנתר

בין אם אתה לומד לנגן בפסנתר בפעם הראשונה או שאתה מחפש לרענן את כישוריך, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, הימנע מלחץ וגרימת פציעות מאמץ

קרא עוד...

כסא פסנתר

בין אם אתם מחפשים ספסל פסנתר מתכוונן באולפן או כיסא לפסנתר, יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שתבחרו. ראשית, לספסל פסנתר סטודיו מתכוונן יש חלק

קרא עוד...

פסנתר כנף

בין אם זה עתה רכשת פסנתר כנף או שאתה מנגן במשך שנים, ייתכן שיש לך שאלות כיצד לטפל בו. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להפיק

קרא עוד...

פסנתר למתחילים

בין אם אתה פסנתרן שאפתן או פשוט מעוניין ללמוד לנגן בפסנתר, חשוב להבין את הדרך הטובה ביותר ללמוד. עם הכלים וההדרכה הנכונים, תוכל ללמוד את

קרא עוד...

כמה עולה פסנתר?

בין אם אתה מחפש לרכוש פסנתר בפעם הראשונה או רוצה לשדרג מהדגם הקיים שלך, ישנם מספר גורמים שתצטרך לקחת בחשבון בעת ​​​​ההחלטה על המחיר. גורמים

קרא עוד...

השכרת פסנתר

בין אם אתה רק מתחיל או שאתה מנגן במשך זמן מה, אין דבר חשוב יותר מאשר לקבל את הכלים הנכונים לעבודה. למרבה המזל, יש השכרת

קרא עוד...

קניית פסנתר ימאהה U1

קניית פסנתר היא החלטה גדולה, ופסנתר ימאהה u1 הוא בחירה מצוינת מסיבות רבות. יש לו צליל מאוד עשיר ומלא, מה שהופך אותו לפופולרי מאוד בקרב

קרא עוד...

קניית פסנתר אקוסטי

בין אם אתם מעוניינים לנגן בפסנתר או סתם רוצים להיות מסוגלים לשבת ולנגן את השירים האהובים עליכם, פסנתר אקוסטי הוא דרך מצוינת להתחיל. קל ללמוד

קרא עוד...

סוגי פסנתרים

בהתאם לסוג הפסנתר שאתה רוצה, ישנם דגמים רבים ושונים שאתה יכול לבחור מהם. הדגמים הפופולריים ביותר כוללים את Upright, Stage, Console ו- Spinet. תצטרך להחליט

קרא עוד...

פסנתרים עומדים

בין אם אתם מחפשים להחליף את הפסנתר העומד הישן שלכם או רק מחפשים לרכוש אחד בפעם הראשונה, ישנם דברים רבים שכדאי לכם לשקול לפני רכישת

קרא עוד...

פסנתר קטן

בחירת פסנתר קטן יכולה להיות משימה מסובכת, אבל אם אתה יודע מה אתה מחפש, תוכל למצוא את המושלם. פסנתרים אלו מגיעים במגוון גדלים, החל מפסנתרי

קרא עוד...

פסנתר לילדים לקניה

בין אם אתם מעוניינים להכיר לילדים שלכם מוזיקה ובין אם אתם מוזיקאים בעצמכם, ישנן אפשרויות רבות לפסנתר לילדים. חלק מהפסנתרים הפופולריים יותר לילדים כוללים את

קרא עוד...

פסנתרי ימאהה

בין סוגי כלי הנגינה הרבים הזמינים לרכישה, פסנתרי ימאהה הם אחד הסוגים הפופולריים ביותר. כלים אלה כוללים מקלדות בסגנון פסנתר וצלילים חשמליים בעת לחיצה על

קרא עוד...

קייטרינג לקונצרט

אם אתה הולך להופעה, תרצה לאכול כמה חטיפים וארוחה כדי לשמור אותך מרוצים עד סוף ההופעה. אתם לא רוצים להיות רעבים או עייפים במהלך המופע,

קרא עוד...

פסנתר לילדים לקניה

בין אם אתם מעוניינים להכיר לילדים שלכם מוזיקה ובין אם אתם מוזיקאים בעצמכם, ישנן אפשרויות רבות לפסנתר לילדים. חלק מהפסנתרים הפופולריים יותר לילדים כוללים את מלודיה של Alesis, Korg MicroPiano ו- Melissa & Doug Learn-to-Play פסנתר כנף קלאסי.

Korg MicroPiano

להחזיק Korg MicroPiano בבית שלך יכול לעזור לילדים שלך ללמוד על מוזיקה ונגינת פסנתר. החברה מייצרת מגוון כלי נגינה לילדים, מפסנתרים ועד פסנתרים דיגיטליים. שימוש בכלים אלו מועיל להתפתחות הנפשית והפיזית של הילד. הם גם כיף לשחק איתם, מה שיכול לעזור לך לקבל קצת זמן איכות עם הילדים שלך.

ל-Korg MicroPiano תכונות מפתות רבות, אך הבולטת היא היכולת לנגן צלילי פסנתר כנף. אתה יכול להשתמש במקשים הרגישים למגע של הכלי כדי להפיק אפקטים של פסנתר כנף כמו אקורדים לפסנתר כנף, מנגינות פסנתר כנף, סולמות פסנתר כנף ומקצבים של פסנתר כנף. אתה יכול גם להתנסות עם אפקטי ההדהוד של הכלי כדי ליצור פסנתר עם צליל ריאליסטי יותר.

בין התכונות הרבות של ה-Korg MicroPiano הוא רמקול מובנה ושקע אוזניות. האחרון שימושי במיוחד אם אתה רוצה ליהנות מהצלילים בזמן שאתה בחוץ. השימוש בגאדג'ט זה הוא גם הזדמנות להראות את הכישרון המוזיקלי שלך בפני חברים ובני משפחה.

ה-microPIANO הוא הישג מרשים של הנדסה, וזו בהחלט השקעה משתלמת אם יש לך מוזיקאי בתחילת דרכך. בין אם אתה משתמש במכשיר כדי לבדר קהל או סתם להתאמן למחר, תגלה שה-microPIANO הוא צעצוע מצוין. זוהי גם חתיכת חומרה מעניינת שתוכל לקחת לכל מקום.

ה-Korg MicroPiano 61-key Compact הוא בחירה מצוינת לילדים שרוצים ללמוד לנגן בפסנתר. הוא קל משקל, נייד ומציע צליל איכותי. ה-Korg MicroPiano זמין בצבע לבן מסוגנן.

Melissa & Doug למד לנגן פסנתר כנף קלאסי

תוכנן כדי לעורר חשיבה פתוחה אצל ילדים, מוצרי Melissa & Doug הם לא רק נהדרים לבידור, הם גם נהדרים לפיתוח כישורי חיים חיוניים. החברה מייצרת למעלה מ-5000 צעצועים ומשחקים חינוכיים, ועומדת מאחורי כל מוצר.

פסנתר כנף קלאסי של מליסה ודאג לומדים לנגן הוא בחירה מצוינת לילדים בטווח הגילאים ארבע עד שש. הוא כולל 30 מפתחות מכוונים ביד, טבלת מפתחות מקודדת צבע וספסל יציב. כמו כן, הוא עשוי מחומרים איכותיים, וזה יתרון. זה גם מיוצר בארצות הברית. זהו כלי איכותי נחמד לכסף, והוא יהווה תוספת יקרת ערך לחדר משחקים של כל ילד.

החברה גם שיתפה פעולה עם האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים כדי לסייע בטיפוח התפתחות המוח אצל ילדים. כחלק מקמפיין ה-Take Back Childhood שלהם, הם יצרו כמה מוצרים כדי לעזור לילדים להיות מודעים לדרכים השונות ליהנות. קו הצעצועים אינספור דרכים לשחק של החברה נותן השראה לילדים לחשוב ולשחק עם אפשרויות חדשות.

פסנתר כנף קלאסי של מליסה ודאג לומדים לנגן הוא תוספת נהדרת לחדר משחקים של כל ילד. החברה עשתה לעצמה שם על ידי יצירת מוצרים דמיוניים שמציתים את תחושת הפליאה בילדים. החברה ידועה גם באריזת המסחר האלקטרוני שלה, שמפחיתה בזבוז וחוסכת כסף. זה זמן מצוין להביא לילדכם צעצוע שהוא גם מהנה וגם חינוכי.

הפסנתר הכנף הקלאסי מליסה ודאג למד לנגן הוא תוספת נחמדה לכל חדר משחקים, ומתנה מהנה ליום ההולדת או לעונת החגים. החברה יוצרת מוצרים מלאי דמיון כבר למעלה מ-30 שנה, והם עומדים מאחורי כל מוצר.

Schoenhut

השגת פסנתר ראשון של ילד יכולה להיות חוויה מהנה. חינוך מוזיקלי חשוב, והוא מפתח את היצירתיות והמיומנויות המוטוריות של הילד. זה גם משפר את ההערכה העצמית ואת האינטראקציה החברתית.

פסנתר של ילד צריך להיות עמיד, קל לנגינה וחינוכי. זו הסיבה שפסנתרי Schoenhut כל כך פופולריים. יש להם מוניטין טוב בזכות האיכות שלהם.

הקלידים בפסנתר Schoenhut עשויים ממוטות נגינה מפלדה גרמנית טחונה במדויק. המקשים מכוונים כרומטית. הם מיועדים גם למיקום נכון של האצבעות. גודלם מתאים למקשים בפסנתר אמיתי. הם גם מסומנים ללמידה קלה יותר. הם יוצרים צלילים דמויי פעמון המחקים פסנתרים אמיתיים.

הם מגיעים עם ספסל התואם את הגימור של הפסנתר. לספסל יש גם עמדת נגינה. הפסנתר תלוי בצירים כך שניתן להעמיד אותו לסאונד טוב יותר. זה מגיע גם עם ספר שירים. ניתן לרכוש באתר היצרן.

קל להתקין ולהוריד פסנתרים של Schoenhut. יש להם גם סגירה רכה בחלק העליון הצירים. הם נועדו להיות ידידותיים לילדים. יש להם גם פסי הדרכה מקודדים בצבע על המקשים ללמידה קלה. זה עושה את זה כיף לילדים ללמוד את השירים האהובים עליהם. הם יכולים גם להוריד אפליקציות כדי לפתח עוד יותר את כישוריהם.

הם זמינים גם בגדלים שונים, עם אוקטבות שונות. הפסנתרים בגודל מלא מושלמים לילדים בגילאי שנתיים עד חמש. יש להם שבע וחצי אוקטבות, בעוד שהמיני פסנתרים קטנים יותר.

פסנתרי Schoenhut ידועים באיכות ובצלילים דמויי פעמון הייחודיים שלהם. הם גם מאוד נוחים. הם מתאימים לילדים מגיל שלוש עד חמש.

Alesis Melody

בין אם אתה הורה, מורה, או סתם מעוניין ללמד את הילדים שלך את היסודות של נגינה בפסנתר, פסנתר Alesis Melody הוא דרך מצוינת להתחיל. זה קל ללמידה ויש לו מצב שיעור מובנה כדי להפוך את הלמידה למהנה לילדים.

פסנתר Alesis Melody הוא פסנתר מקלדת בעל 61 קלידים המשלב קלידים בסגנון פסנתר עם מקלדת רגישה למגע. הוא כולל משענת מוזיקה להחזקת תווים ומיקרופון. הוא כולל גם 300 מקצבי ליווי מובנים ופונקציית הקלטה. זה מגיע עם מעמד ואוזניות. זה מגיע גם עם מדריך למשתמש.

המקלדת כוללת גם מסך מגע LCD אינטראקטיבי המאפשר לך להקליט שירים משלך או לנגן יחד עם פעימות תופים. זה גם מראה לך את הקצב והטון של השיר שאתה מנגן.

ילדים אוהבים להקשיב לצלילים שהם משמיעים. המקלדת כוללת 100 צלילי פסנתר ולמעלה מ-50 מקצבים. הוא כולל גם מסך מגע LCD אינטראקטיבי שמנחה את הילדים בשירים שלהם. זה עשוי מפלסטיק ועץ באיכות גבוהה.

לבסוף, הפסנתר של Alesis Melody מגיע עם שיעורי פסנתר מקוונים אינטראקטיביים. שיעורים אלו זמינים דרך TakeLessons, שהיא חברת השיעורים הגדולה ביותר באמריקה. שיעורים אלו מועברים על ידי מורים מומחים אמיתיים. בכל חודש, TakeLessons מציעה מאות שיעורים. השיעורים כוללים שיעורים אינטראקטיביים, פעילויות מהנות ואינטראקציה בזמן אמת.

פסנתר Alesis Melody לילדים הוא אופציה זולה לילדים שרוצים ללמוד לנגן בפסנתר. הוא נועד לעודד יצירתיות ולעזור לילדים ליצור מנגינות. זה נהדר לילדים ניסיוניים, בני נוער צעירים ואפילו ילדים גדולים יותר שרוצים להתאמן בפסנתר.

מקלדת Pyle 49 מקלדת לילדים

בין הגאדג'טים והגאדג'טים הרבים שיש בשוק, מקלדת Pyle 49 לפסנתר לילדים בולטת במחיר הסביר, השימושיות והתכונות החכמות שלה. המקלדת נועדה ליצור רגעי מוזיקה של כיף והנאה לילדים בכל הגילאים.

למקלדת שפע של פונקציות, כולל היכולת לנגן מגוון רחב של צלילי מקלדת, כמו גם מבחר של בנק קצב מתוכנת מראש. זה מגיע גם עם מיקרופון ומשטח תופים, שניהם שימושיים מאוד להקלטה ותרגול של שירים. המקלדת כוללת גם סרגל מובנה ודיסק שריטה. לבסוף, למקלדת מערכת תאורת מקשים מרשימה.

למקלדת Pyle 49 לפסנתר לילדים יש הרבה מה להציע, מטווח של ארבע אוקטבות ועד למיקרופון מובנה, משטח תופים ובר-Whammy Bar. זוהי גם אפשרות משתלמת מאוד, ואיכות המבנה מצוינת. המקלדת מגיעה אפילו עם שרפרף תואם לפסנתר ומעמד למקלדת.

מקלדת Pyle 49 לילדים היא מתנה אידיאלית לילדים בכל הגילאים. המקלדת ניידת, וניתן להשתמש בה כדי לשיר, לנגן בפסנתר ולהקליט שירים. יש לו מספר תכונות מרשימות, כולל כבל שמע ומטען סוללות. למקלדת יש גם פונקציית הוראה, והיא נועדה לקדם כיף מוזיקלי. המקלדת עשויה גם מחומר יציב וידידותי לילדים. הוא שוקל רק 2.62 ק"ג.

למקלדת המקשים Pyle 49 לילדים יש הרבה מה להציע, כולל מיקרופון מובנה ומשטח תופים, כמו גם מבחר צלילי מקלדת מתוכנתים מראש. המקלדת מגיעה גם עם שרפרף פסנתר תואם ועמידה למקלדת, ואיכות המבנה מצוינת.

דילוג לתוכן