כמה עולה פסנתר?

אין לנו אחריות על שימוש במידע במאמר זה. שימוש בשירותינו לעומת זאת מגיעה עם אחריות.

בין אם אתה מחפש לרכוש פסנתר בפעם הראשונה או רוצה לשדרג מהדגם הקיים שלך, ישנם מספר גורמים שתצטרך לקחת בחשבון בעת ​​​​ההחלטה על המחיר. גורמים אלו כוללים איכות עץ, טכנולוגיה דיגיטלית לעומת אקוסטית, המותג ושיווק ומיתוג.

איכות העץ

בחירת סוג העץ הנכון לפסנתר חשובה לאיכות הצליל ולעמידותו. פסנתרים מגיעים במגוון של עצים, אבל כמה מהפופולריים ביותר הם מייפל, אשוח ואלון. סוגי עץ אלו משמשים בדרך כלל בגוף ובלוח הקול. במקרים מסוימים, הם מצופים למינציה כדי להגביר את החוזק שלהם.

כדי להבטיח צליל טוב, לוח הקול של פסנתר מגולף ליישור הגרגירים. גרגירים מיושרים אלה משפרים את איכות הצליל של הפסנתר. יצרני פסנתר משתמשים גם במפרק דיבל, אשר מעביר את רעידות המיתר טוב יותר.

לוח הסאונד של פסנתר עשוי בדרך כלל מאשוח. חלק מהיצרנים משתמשים במייפל או אלון, אבל רוב הפסנתרים האיכותיים משתמשים באשוח. אשוחית הוא עץ דגנים קל ודק עם יחס חוזק למשקל טוב. זה זמין גם ליצרני גיטרות מיוחדים.

שפת הפסנתר עשויה בדרך כלל מייפל. חלק מהיצרנים משתמשים בעץ מייפל ועץ מהגוני למינציה לייצור השפה. זה מקטין את פוטנציאל העיוות של העץ. עם זאת, עץ למינציה זה עשוי לעכב את צליל האשוח העדין.

פטיש הפסנתר הוא חלק חשוב בפסנתר. זה חלק מאוד רגיש שמספק משוב לשחקן. זה גם צריך להיות תהודה מסוימת. העץ חייב להיות מסוגל לעמוד בלחץ המתמיד של משחק. זה חייב להיות גם עמיד בפני שינויי לחות.

המקשים של פסנתר חשובים גם כן. הם חייבים להיות קלים ובעלי "תחושה" טובה. המקשים מספקים גם משוב מישוש. הם חייבים לספק מספיק התנגדות לתגובה מהירה של חזרה. מלבד היותם קלים, המפתחות חייבים לספק מידה מסוימת של עמידות בפני שחיקה.

העץ המשמש לשוקי הפטיש צריך להיות בעל גמישות מסוימת. הפטיש צריך להיות מסוגל לספק כמות מסוימת של התנגדות. חלקים אלה מודבקים יחד ומגולפים לחתיכות קטנות כדי להבטיח התאמה חזקה. שימוש בעצים הקשים הטובים ביותר יבטיח את יציבות הפסנתר.

גם חלקי הפעולה של הפסנתר צריכים להיות באיכות טובה. הם מגולפים לרכיבים קטנים וחייבים להיות מסוגלים לעמוד בחיכוך מתמיד.

מיתוג ושיווק

שימוש במדיה חברתית לפרסום חנות פסנתרים היא דרך מצוינת למשוך לקוחות חדשים, לגרום להם לחזור ולהצמיח קהילה של תומכים. פלטפורמות מדיה חברתית מצוינות גם להכרזת אירועים, שיתוף מלאי חדש וביצוע שינויים בחנות.

תוכנית שיווק חכמה יכולה להיעשות בתקציב, תוך מינוף החידושים האחרונים בשיווק במדיה חברתית כדי להפוך את העסק שלך לאפקטיבי ויעיל יותר. ישנן אפשרויות רבות בחינם ובתשלום זמינות, אז מצא את האחת המתאימה ביותר לצרכים שלך. אם אינך יודע מאיפה להתחיל, שקול לשכור חברה כגון Front Porch Solutions שתעזור לך.

אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם את חנות הפסנתרים שלך היא להשתמש במדיה חברתית כדי ליצור חוויה מהנה ומרתקת. תסתכל באתרים הפופולריים כמו פייסבוק וטוויטר וראה כיצד תוכל לתקשר עם העוקבים שלך. אם יתמזל מזלך לחיות במיקום עם סצנת מוזיקה חזקה, אולי תוכל להשתמש בערוצים החברתיים שלך כדי לקדם אירוע קרוב.

זה לא סוד שאנשים משתמשים במדיה החברתית יותר מתמיד, וזו דרך מצוינת להגיע למגוון רחב של לקוחות. כדי להפיק את המרב מהמדיה החברתית, תרצה להשקיע זמן בכל יום כדי לדפדף בתוכן רלוונטי, לקיים אינטראקציה עם האשטאגים רלוונטיים ולהשתמש בהם כדי לקדם את החנות שלך.

המפתח לתוכנית מוצלחת של מדיה חברתית הוא להקשיב לקהל שלך. ענו על שאלותיהם, הציעו עצות מועילות והשיבו לפניות לקוחות. הקפד להשתמש בהאשטאגים הטובים ביותר עבור העסק שלך, כגון הפסנתר, כדי להבטיח שהפוסטים שלך ייראו על ידי מגוון רחב של משתמשים.

כמו בכל צורה של שיווק, תצטרך להיות נבון עם התקציב שלך. למרות שהעלות של מסע פרסום במדיה חברתית עשויה להיות מרתיעה, שווה לנסות לראות כיצד מדיה חברתית יכולה לשפר את השורה התחתונה שלך. יצירת יומן תוכן היא גם רעיון טוב. השתמש במדיה חברתית כדי להדגיש סיפורים מעניינים, מוזיקה מעוררת השראה ואירועים מעניינים.

דיגיטלי לעומת אקוסטי

רכישת פסנתר היא החלטה גדולה והרבה מחקר נערך בה. ישנם גורמים רבים ושונים שיש לקחת בחשבון בעת ​​רכישת פסנתר, כולל איכות הצליל, הגודל והמחיר. בעוד פסנתרים אקוסטיים הם היקרים ביותר ודורשים את מירב התחזוקה, פסנתרים דיגיטליים יכולים להיות דרך מצוינת להחזיק פסנתר ללא הטרחה.

בהשוואה לפסנתרים אקוסטיים, פסנתרים דיגיטליים קטנים וקלים יותר. גם קל יותר להזיז אותם. הם גם דורשים פחות תחזוקה ואינם דורשים כוונון. עם זאת, יש להם כמה חסרונות.

לדוגמה, הם לא יכולים להתאים לצליל של פסנתר אקוסטי אמיתי. עם זאת, הם יכולים לחקות אותו באמצעות דוגמאות של פסנתרים אקוסטיים אמיתיים. פסנתרים דיגיטליים מגיעים גם עם תכונות נוספות. חלק מהפסנתרים הדיגיטליים מאפשרים למשתמש להתחבר לאייפד או לאייפון, ולהשמיע מוזיקה באמצעות MIDI. אחרים משוכללים יותר, עם יכולת לדמות כלי נגינה אחרים, כמו משטחי תופים.

לפסנתרים דיגיטליים יש גם את היכולת להשמיע הקלטות באיכות גבוהה. חלקם אפילו מגיעים עם היכולת להשתמש באוזניות למשחק שקט. הם יכולים להיות פתרון מצוין למתחילים.

הם אמנם לא יכולים להתאים לצליל של פסנתר אקוסטי אמיתי, אבל יש להם את היכולת להפיק את הצליל המרשים ביותר. לפסנתרים דיגיטליים רבים יש אפקטים קוליים מרובים, כגון צליל של זקוף הונקי-טונקי או קלאביקורד. תכונות אלה זמינות גם בדגמים ברמת ההתחלה.

התכונה החשובה ביותר שיש לחפש בפסנתר דיגיטלי היא ההיענות. בהשוואה לפסנתרים אקוסטיים, הנשענים על מערכות מכניות, פסנתרים דיגיטליים משתמשים בתוכנה כדי לדמות אפקטים של פדלים. לחלק מהדגמים יש אפילו מערכת שלוש דוושות אופציונלית.

פסנתר דיגיטלי טוב יכול לעלות רק 2000 דולר, אבל המחיר של פסנתר אקוסטי יוקרתי יכול בקלות לעלות על עשרות אלפי דולרים. אם יש לכם תקציב גדול, אולי כדאי לכם לשקול רכישת פסנתר אקוסטי. למרות שהם עשויים להיות יקרים, הם השקעה מצוינת לטווח ארוך. הם גם נהדרים להנעת ערך הביתה.

הפסנתר האקוסטי הוא כלי מדהים, ויש בו משהו מיוחד. עם זאת, אם יש לך תקציב מצומצם, פסנתר דיגיטלי עשוי להיות התשובה עבורך.

פסנתרים שקטים

בהשוואה לפסנתרים דיגיטליים, פסנתרים שקטים יקרים יותר. הם גם מורכבים יותר לשימוש. נקודת המכירה העיקרית של פסנתרים שקטים היא היכולת להתאמן בשקט. זה שימושי במיוחד לאימון בשעות הלילה המאוחרות.

פסנתרים שקטים זמינים מיצרנים רבים. הם כוללים את Yamaha, Kawai, Bechstein ו- Grotrian-Steinweg. כל יצרן מציע מגוון דגמים. חלק מהדגמים הם דיגיטליים לחלוטין, בעוד שאחרים הם שילוב של דיגיטלי ואקוסטי.

הדגם הפופולרי ביותר הוא Kawai K200-ATX3. זהו פסנתר בעל 88 קלידים עם 27 קולות ומסך מובנה קטן. הוא כולל גם טכנולוגיית צליל Progressive Harmonic Imaging. פעולת Kawai Novus NV5 דומה לפעולה בפסנתר אקוסטי, אך משתמשת בחיישנים במקום מיתרים. ל-NV5 יש גם יכולות היברידיות.

דגם פופולרי נוסף הוא Kawai K15 ATX3L. זהו פסנתר זקוף שקט המשתמש בטכנולוגיית צליל Progressive Harmonic Imaging. יש לו גם פלט MIDI. זה מאפשר לנגן אותו דרך אוזניות.

הפסנתר מסדרת ימאהה CX הוא פסנתר שקט מסוג SH2 ™. לפסנתר הזה יש טביעת רגל גדולה יותר מרוב הפסנתרים השקטים האחרים, והוא גם זול יותר. התהודה שלו מצוינת, והוא כולל מערכת שקטה מתקדמת.

הימאהה U1J-Silent עולה כ-2000 דולר יותר מרמת הכניסה B1. המחיר נכון ל-11 באוגוסט 2014.

הימאהה B1 לרמת הכניסה עולה 4,799 דולר ללא המערכת השקטה. אם תרצו לקבל את המערכת השקטה, היא תעלה 8,799 דולר, שזה כמעט פי שניים ממחיר ה-B1.

הפסנתרים השקטים של Yamaha SH2 ו-SC2 משתמשים בממשק נפרד כדי לזהות תנועת מפתח. לאחר מכן, מודול הצליל האלקטרוני ממיר את תנועת המפתח לאות MIDI. הם מציעים גם דגימת סאונד בינאורי ומשתמשים בטאבלט אנדרואיד. יש להם גם פחות קולות, אבל מציעים מבחר רחב יותר של שירים מוגדרים מראש.

מערכות פסנתר שקט אחרות כוללות את מערכת ה-KIOSHI Silent, אותה ניתן להתאים כמעט לכל פסנתר אקוסטי. המערכת זמינה דרך מילרס. אם אתם מחפשים פסנתר שקט, תוכלו גם ליצור קשר עם PianoDisc.

תוכן

On Key

תוכן קשור

למד כיצד לנגן בפסנתר

בין אם אתה לומד לנגן בפסנתר בפעם הראשונה או שאתה מחפש לרענן את כישוריך, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, הימנע מלחץ וגרימת פציעות מאמץ

דילוג לתוכן