קניית פסנתר בתשלומים או ליסינג

"הפסנתר" הוא המקום המושלם לכל מי שמחפש פסנתר חדש או משומש. ברשותנו מבחר רחב של פסנתרים ממותגים וטווחי מחירים שונים.

בין אם אתה מתחיל או מקצוען, יש לנו את הפסנתר המושלם עבורך. החנות שלנו היא גם המקום המושלם לכוון או לתקן את הפסנתר שלך.

יש לנו צוות של טכנאים מנוסים שיכולים לעזור לך בכל בעיה שתהיה לך. אם אינך בטוח איזה סוג פסנתר אתה צריך, המומחים שלנו יכולים גם לעזור לך לבחור את הפסנתר המתאים לצרכים שלך.

אז אם אתה מחפש פסנתר חדש או משומש, בוא לבדוק את חנות הפסנתרים שלנו "הפסנתר". אתה לא תתאכזב!

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קניית פסנתר בהוראת קבע

עבור אנשים רבים, נגינה בפסנתר היא חלום לכל החיים. הפסנתר האקוסטי נתפס לעתים קרובות כפסגת כלי הנגינה, המסוגל להפיק מגוון רחב של צלילים ורגשות. עם זאת, פסנתרים אקוסטיים עשויים להיות יקרים ביותר, מה שהופך אותם מחוץ להישג ידם של נגנים רבים. למרבה המזל, אנו מציעים אפשרויות תשלום רבות כולל תשלום חודשי נמוך בהוראת קבע. 

פסנתר אקוסטי לא לעשירים בלבד

פסנתר הוא כלי יפהפה ומורכב, המסוגל להפיק מגוון רחב של צלילים. עבור אנשים רבים, פסנתר אקוסטי הוא הדרך היחידה לחוות באמת את הקסם של הכלי הזה. פסנתרים אקוסטיים מיוצרים מחומרים ואומנות איכותיים, והם נועדו להחזיק מעמד לאורך שנים רבות. בעת רכישת פסנתר אקוסטי חשוב להתייחס לגודל הכלי, לסגנון הפסנתר ולסוג העץ בו נעשה שימוש בבנייתו.

תשלומים קטנים, בסוף יש פסנתר אקוסטי שלכם.

קניית פסנתר היא רכישה גדולה, ויש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון לפני ביצוע רכישה. סוג הפסנתר, גודל הפסנתר, גימור הפסנתר והמחיר כולם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון. עליכם לחשוב גם היכן תשימו את הפסנתר וכיצד תעבירו אותו לביתכם. אם אינכם בטוחים איזה סוג פסנתר מתאים לכם, מומלץ לבקר בכמה חנויות שונות ולנסות דגמים שונים. לאחר שמצאת את הפסנתר המתאים, הקפד לנהל משא ומתן עם איש המכירות כדי לקבל את המחיר הטוב ביותר. עם קצת סבלנות ומחקר, תוכלו למצוא את הפסנתר המושלם לבית שלכם במחיר שמתאים לתקציב שלכם.

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

התמונות להמחשה בלבד

brown and white upright piano

תוכן קשור

למד כיצד לנגן בפסנתר

בין אם אתה לומד לנגן בפסנתר בפעם הראשונה או שאתה מחפש לרענן את כישוריך, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, הימנע מלחץ וגרימת פציעות מאמץ

קרא עוד...

כסא פסנתר

בין אם אתם מחפשים ספסל פסנתר מתכוונן באולפן או כיסא לפסנתר, יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שתבחרו. ראשית, לספסל פסנתר סטודיו מתכוונן יש חלק

קרא עוד...

פסנתר כנף

בין אם זה עתה רכשת פסנתר כנף או שאתה מנגן במשך שנים, ייתכן שיש לך שאלות כיצד לטפל בו. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להפיק

קרא עוד...

פסנתר למתחילים

בין אם אתה פסנתרן שאפתן או פשוט מעוניין ללמוד לנגן בפסנתר, חשוב להבין את הדרך הטובה ביותר ללמוד. עם הכלים וההדרכה הנכונים, תוכל ללמוד את

קרא עוד...

כמה עולה פסנתר?

בין אם אתה מחפש לרכוש פסנתר בפעם הראשונה או רוצה לשדרג מהדגם הקיים שלך, ישנם מספר גורמים שתצטרך לקחת בחשבון בעת ​​​​ההחלטה על המחיר. גורמים

קרא עוד...

השכרת פסנתר

בין אם אתה רק מתחיל או שאתה מנגן במשך זמן מה, אין דבר חשוב יותר מאשר לקבל את הכלים הנכונים לעבודה. למרבה המזל, יש השכרת

קרא עוד...

קניית פסנתר ימאהה U1

קניית פסנתר היא החלטה גדולה, ופסנתר ימאהה u1 הוא בחירה מצוינת מסיבות רבות. יש לו צליל מאוד עשיר ומלא, מה שהופך אותו לפופולרי מאוד בקרב

קרא עוד...

קניית פסנתר אקוסטי

בין אם אתם מעוניינים לנגן בפסנתר או סתם רוצים להיות מסוגלים לשבת ולנגן את השירים האהובים עליכם, פסנתר אקוסטי הוא דרך מצוינת להתחיל. קל ללמוד

קרא עוד...

סוגי פסנתרים

בהתאם לסוג הפסנתר שאתה רוצה, ישנם דגמים רבים ושונים שאתה יכול לבחור מהם. הדגמים הפופולריים ביותר כוללים את Upright, Stage, Console ו- Spinet. תצטרך להחליט

קרא עוד...

פסנתרים עומדים

בין אם אתם מחפשים להחליף את הפסנתר העומד הישן שלכם או רק מחפשים לרכוש אחד בפעם הראשונה, ישנם דברים רבים שכדאי לכם לשקול לפני רכישת

קרא עוד...

פסנתר קטן

בחירת פסנתר קטן יכולה להיות משימה מסובכת, אבל אם אתה יודע מה אתה מחפש, תוכל למצוא את המושלם. פסנתרים אלו מגיעים במגוון גדלים, החל מפסנתרי

קרא עוד...

פסנתר לילדים לקניה

בין אם אתם מעוניינים להכיר לילדים שלכם מוזיקה ובין אם אתם מוזיקאים בעצמכם, ישנן אפשרויות רבות לפסנתר לילדים. חלק מהפסנתרים הפופולריים יותר לילדים כוללים את

קרא עוד...

פסנתרי ימאהה

בין סוגי כלי הנגינה הרבים הזמינים לרכישה, פסנתרי ימאהה הם אחד הסוגים הפופולריים ביותר. כלים אלה כוללים מקלדות בסגנון פסנתר וצלילים חשמליים בעת לחיצה על

קרא עוד...

קייטרינג לקונצרט

אם אתה הולך להופעה, תרצה לאכול כמה חטיפים וארוחה כדי לשמור אותך מרוצים עד סוף ההופעה. אתם לא רוצים להיות רעבים או עייפים במהלך המופע,

קרא עוד...

קניית פסנתר בתשלומים או ליסינג

קניית פסנתר יכולה להיות משימה לא פשוטה, לכן חשוב לוודא שאתם בוחרים נכון. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון, כגון המחיר, הגודל והאיכות של המכשיר. אולי תרצה אפילו להסתכל על פסנתרים משומשים.

פסנתרים זקופים משומשים

קניית פסנתרים זקופים משומשים למכירה יכולה לעזור לך להשיג כלי נגינה מעולה מבלי לשלם מחיר מלא. פסנתרים זקופים מציעים צליל עשיר ומלא, והם קומפקטיים וניידים יותר מפסנתרי כנף.

פסנתרים זקופים משומשים למכירה הם אופציה מצוינת למי שרוצה פסנתר אבל יש לו תקציב מצומצם. יש מגוון רחב של דגמים זמינים, ואתה בטוח תמצא אחד שיענה על הצרכים שלך. טווח המחירים לפסנתרים זקופים משומשים נע בין אלפים בודדים לשש ספרות.

ישנם מספר מותגים של פסנתרים זקופים משומשים למכירה, כולל Kawai, Yamaha, Sohmer, Broadwood ו-Knabe. אמנם מותגים אלה עשויים להיות מוכרים יותר מאחרים, אך תמצאו מספר מותגים פחות מוכרים שעדיין אפשר לקנות טוב.

הסוג הנפוץ ביותר של פסנתר זקוף למכירה הוא דגם הסטודיו. דגמים אלה הם בדרך כלל בגובה 44 עד 48 אינץ', עם לוח סאונד גדול יותר. סוג זה של פסנתר מספק צליל עשיר יותר, ואידיאלי לפסנתרנים מתחילים. זה גם זול יותר מפסנתר כנף, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור אלה שיש להם תקציב קטן.

כדאי גם לבדוק פסנתר קונסולה, שהוא הסוג הקטן ביותר של פסנתר זקוף שיש. דגמים אלו בגובה של בין 40 ל-44 אינץ', ובדרך כלל עולים פחות מהזקפים היקרים יותר.

בראש הקו הוא הפסנתר הזקוף המקצועי. פסנתרים אלה בגובה של לפחות 48 אינץ', ויש להם את לוח הסאונד הגדול ביותר מכל הדגמים. סוג זה של פסנתר הוא אידיאלי עבור מוזיקאים שיש להם מקום מוגבל בבית או בסטודיו שלהם.

בעוד שהאיכות של פסנתר זקוף משומש עשויה להשתנות, בדרך כלל תוכלו למצוא פסנתר שיחזיק מעמד לאורך שנים. חשוב לבדוק את תקינות הפטישים, משתיקי הקול ופסי המקשים של הפסנתר. חלקים אלו אמנם אינם גלויים, אך הם חשובים לאיכות הצליל של הפסנתר.

בונה מחדש מכובד ימכור לך גם פסנתר כנף מחודש. אתה גם רוצה לבדוק את הפעולה, או החלקים הנעים, עבור בלאי. כדאי לבחון גם את המקלדת, בעלת מקשים לבנים ושחורים, וכן שכבות שנהב על המקשים הלבנים.

פסנתרים משומשים

רכישת פסנתר כנף משומש יכולה להיות דרך מצוינת להשיג כלי נגינה איכותי מבלי לשבור את הכסף. פסנתרים אלו מספקים את הצליל המלא יותר של רוב הפסנתרים ומחזיקים את המנגינה היטב. אם אתם מחפשים לשפר את סביבת המוזיקה הפנימית של הבית שלכם, פסנתר כנף משומש הוא בחירה מצוינת.

הפסנתר הכנף הוא הסוג הגדול ביותר של פסנתר, שגודלו נע בין 4 1/2 רגל ל-9 רגל באורך. בין הדגמים הפופולריים ביותר הם Steinway Model A ו-Steinway Model M. הם מתאימים לפסנתרנים מקצועיים, מוזיקאים מתחילים וקוטג'ים. בחירת פסנתר כנף המתאים ביותר עבורכם היא עניין של העדפה אישית.

לפסנתר הכנף יש גם כמה מאפיינים חשובים נוספים. הדבר הברור ביותר הוא איכות הצליל. זה מושג על ידי מיקום המיתרים אופקית. הפעולה האופקית של הפטישים מייצרת איכות צליל מעולה.

פסנתר כנף משומש טוב יכול לשפר את סביבת המוזיקה הפנימית של הבית שלך ולספק את איכות הצליל מהמעלה הראשונה שמגיעה לך. בנוסף, חלק מהמוכרים מציעים ערבויות על המכשירים המשומשים שלהם.

הדרך הטובה ביותר להשיג פסנתר כנף משומש איכותי היא לבקר אצל משווק מורשה. סוחרים אלו ימכרו רק פסנתרים בני פחות מ-30 שנה. הם גם מציעים מספר הטבות, כולל ערבות לשווי מסחר ואחריות לשנה. אחריות מאשרת את המצב הטכני של הפסנתר ואת העובדה שהוא עדיין באחריות.

הפסנתר הגדול של קוואי הוא דוגמה מצוינת לפסנתר משומש באיכות גבוהה. הוא במצב כמו חדש ומגיע עם ספסל תואם. זה כולל גם משלוח חינם ואחריות לשנה.

ישנם גם מספר סוגים אחרים של פסנתרים משומשים זמינים, כגון Steinway Model A, Style II. פסנתרים אלה כוללים לוח סאונד חדש מעץ אשוח מוצק, פעולה משוחזרת לחלוטין, ומארז בסגנון רוקוקו של לואי ה-15. הם מגיעים גם עם ספסל עליון קשיח תואם. גם ה-Steinway & Sons Model A, Style II Grand Piano מפגין את הפונקציה המרשימה ביותר, שהיא להחליף את מוטות הבולמים המיושנים לשמצה במכשירים מודרניים יותר.

זקוף לעומת פסנתרים כנף

בחירת פסנתר יכולה להיות קשה. בין אם אתם מחפשים פסנתר לשימוש ביתי או עבור סטודיו מקצועי, ישנם מספר גורמים שונים שתצטרכו לקחת בחשבון. הראשון הוא איך אתה רוצה שהפסנתר יראה וירגיש. ישנם מספר עיצובים, סגנונות וצורות שונים של פסנתרים אקוסטיים. ניתן לבחור פסנתר בעל גוף בצורת קופסה, צורה אנכית או צורה אופקית.

אמנם ישנם מספר סגנונות שונים של פסנתרים אקוסטיים, אך חשוב לדעת שלכולם יש כמה דברים משותפים. פסנתר הוא רהיט גדול, ויש בו מספר לא מבוטל של חלקים נעים. יש יותר מ-12,000 מהם בפסנתר אקוסטי מודרני.

פסנתרים זקופים נוטים להיות קטנים יותר ובמחיר סביר יותר מפסנתרי כנף. בדרך כלל, זקפים בגובה של פחות מחמישה מטרים ומשקלם בין 400 ל-500 פאונד. גם הרבה יותר קל להעביר אותם למשאית נוסעת. אבל חסרה להם איכות הצליל והתהודה שיש לפסנתר הכנף.

בחירת הגודל הנכון של פסנתר יכולה להיות משימה קשה. חשוב לקחת בחשבון כמה מקום יש לך, כמו גם את כמות הסאונד שאתה רוצה. אם יש לך חלל גדול עם תקרות גבוהות, ייתכן שתצטרך ללכת עם פסנתר גדול יותר. מצד שני, אם חסר לך מקום, אולי כדאי לך ללכת על מקלדת קטנה יותר.

גם חומר הלוח והפטיש יכולים להשפיע על איכות הצליל. לפסנתר כנף חלל צליל גדול יותר, המאפשר תהודה רבה יותר. מצד שני, פסנתרים זקופים משתמשים בקפיצים כדי להחזיר את הפטישים למצבי המנוחה שלהם.

בעוד שפסנתר זקוף עשוי להיות קטן יותר, יש להם פעולת מפתח שונה מפסנתר כנף. דוושות שונות גם על זקוף. במקום להשתמש בדוושת אונה קורדה או דוושת המשך, פסנתר משתמש בדוושת הסוסטנוטו.

שיקול חשוב נוסף הוא מגע. אם אתה מתחיל, עליך לבחור פסנתר זקוף שמרגיש קל משקל וקל לנגינה. מצד שני, פעולת פסנתר כבדה יותר תדרוש יותר כוח לנגינה. בנוסף, המקשים צריכים להיות בעלי קצוות מעוגלים ותחושת מישוש.

קלידים לעומת פסנתרים אקוסטיים

הבחירה בין קלידים לפסנתרים אקוסטיים יכולה להיות החלטה מבלבלת. עם זאת, הבנת ההבדל בין השניים יכולה לעזור לך לעשות את הבחירה הנכונה.

פסנתרים אקוסטיים משתמשים בלוח סאונד אמיתי. זה אומר שהוא מהדהד על סמך צורת החדר. הם מגיעים גם עם דוושות, בולמים ופטישים, שאינם נמצאים בפסנתרים דיגיטליים.

לפסנתרים דיגיטליים יש מגוון גדול של צלילים. חלקם קומפקטיים וניתן להזיז אותם בקלות. אחרים כוללים קלידים משוקללים, המחקים את התחושה של קלידי פסנתר אקוסטיים. ישנן גם מקלדות המאפשרות לפצל את המקלדת לביצועים אקספרסיביים יותר.

מקלדות הן אופציה מצוינת למתחילים. קל להזיז אותן וניתן לשחק אותן עם אוזניות. יש להם גם תכונות כמו מטרונום, טרנספוזיציה וליווי משחק. הם גם נהדרים להתאמן עליהם.

ניתן לרכוש פסנתרים דיגיטליים בפחות מפסנתר אקוסטי חדש. עם זאת, הם לא מיועדים לפסנתרנים מתקדמים. אין להם צליל אותנטי של פסנתר אקוסטי, מה שאומר שהם לא מתאימים לנגנים מתקדמים.

פסנתרים אקוסטיים הם הבחירה הטובה ביותר עבור פסנתרנים מתקדמים, אבל הם גם יקרים. פסנתרים אלה יכולים לעלות בין $2000 ל-$50,000. הם גם הרבה יותר גדולים מפסנתרים דיגיטליים. הם דורשים יותר מקום כדי להפיק את הצליל הטוב ביותר. הם גם צריכים להיות מכוונים באופן קבוע, מה שמצטבר עם הזמן.

ניתן לרכוש מקלדות במחיר זול יותר, אך לא תמיד הן בגודל מלא. בהתאם לדגם, ייתכן שתצטרך לקנות דוושה נפרדת. ניתן להשתמש בהם גם עם רצועות גיבוי, מה שמפתח מיומנויות תזמון.

עם זאת, חשוב לזכור שהם לא תמיד אותנטיים. אולי אין להם את אותה רגישות למגע כמו פסנתר אמיתי, מה שיכול להגביל את כושר ההבעה של הכלי.

מקלדות זמינות גם במגוון סגנונות, כולל מעבדים, שמגיעים עם טונות של פונקציונליות. בהתאם לדגם, ייתכן שתוכל גם להוסיף שקעי פלט, המקלים על החיבור למערכת שמע.

ניתן להשתמש במקלדות בז'אנרים רבים, כולל קלאסי, ג'אז ופופ. הם נהדרים למתחילים, והם גם מושלמים עבור אנשים שלא רוצים להפריע למשפחה שלהם.

דילוג לתוכן